Klacht: niet gehoord worden

op 04 mei 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Wijziging in stoelreservering vliegtuig, terwijl betaald is voor de reservering van de stoelen en comfort class is geboekt en betaald. Bezwaar gemaakt ivm plaatsing van stoelen, zonder beenruimte. Er is 1 op 1 overgezet van huidig toestel naar ander ingezet toestel. De laatste heeft geen comfortclass en andere stoelindeling. Missen nu beenruimte voor man van 205 cm. Niets blijkt mogelijk, geld voor reservering wordt niet teruggestort en reserveren voor een stoel is niet mogelijk. Reservering voor een andere plaats met beenruimte kan niet medewerker heeft alleen voornaam. Doorverbinden naar leidingevende kan niet

Wanneer er meegedacht wordt en gezocht wordt naar mogelijkheden. Nu hoor je: "Het kan niet", "dat kan niet", "dat doe ik liever niet"
Zoeken naar oplossingen voor een man met erg lange benen, die niet 4 uur gekneld kan zitten in een vliegtuigstoel met gevaar van vliegtuigtrombose

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 08 mei 2017 om 12:08 geantwoord

Beste heer Leurdijk.

Helaas kan het voorkomen dat TUI fly vanwege operationele redenen een ander toestel moet inzitten, hierdoor was u gedowngrade naar Economy Class. Ik zie dat u afgelopen vrijdag nog contact met ons heeft gehad over uw reservering. Ik lees dat onze collega's na overleg met TUI fly hebben kunnen regelen dat u tijdens de heenvlucht stoelen heeft gekregen bij de nooddienst waardoor u meer beenruimte had. Ik hoop dat uw klacht hiermee is opgelost en ik wens u voor nu nog een fijne vakantie.

Marnick

Alle klachten die gemeld zijn door boekingsnr 2941426