Klacht: Niet gehonoreerde annulering

op 19 september 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Ik had een vakantie geboekt bij centerparcs en kwam de avond voor vertrek onverwacht op de afdeling cardiologie terecht (spoed opname)
Op dat moment ben je dus alleen met jezelf bezig.
De dag van vertrek contact opgenomen om te annuleren, omdat er ook een annuleringsverzekering afgesloten was ging ik er vanuit dat ik daar verder geen hart klachten van zou krijgen.
Tot mijn verbasing krijg ik reeds na 2 maanden de meldeing dat mijn aanvraag niet gehonoreerd wordt omdat de documenten niet volledig zijn en ik de algemene voorwaarden bij afsluiting heb gehonoreerd.
Momenteel is het zo dat een arts niet meer aan de patien de gegevens verstrek maar de verzekeraar hier om dient te vragen (alles met naam en toenaam in een mail gezet) Maar men is nooit te bereiken telefonisch http://www.roleurop.com/centerparcs en wanneer het wel lukt krijg je maar één antwoord dan had u de algemeene voorwaarden moeten lezen.Ik heb er niet om gevraagd om een week in het ziekenhuis te verblijven en heb ook niet voorniets een verzekering afgeloten (wanneer ik deze niet had gehad kon ik nergens op terug vallen er zijn organisaties die er dan zelfs nog coulanter mee omgaan)
Ik hoop dat mijn betoog duidelijk is (ondanks dat deze niet in het Vlaams is op gesteld AMAI)

Ik kan maar op één mannier tevreden zijn en dat is wanneer je ergens vooor verzekerd bent er ook wordt uit gekeerd in geval van een gegronde reden.
Dus mijn volledige reissom

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 september 2017 om 09:46 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Patrickvanstraten