Klacht: Niet geholpen i.v.m lunchpauze

op 14 september 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rond 12 uur waren mijn dochter en ik bij Hans Anders in Delfzijl. Meneer wilde een afspraak maken omdat ze maar met z’n tweeën waren en ze om de beurt moesten lunchen. Ik heb bijna 50 kilometer gereden om met mijn dochter een bril te gaan kopen. Ik vind, als de winkel open is je ook geholpen hoort te worden. Anders moet de winkel sluiten tussen de middag.

Gewenste Oplossing:

Geen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

Bericht van Hans Anders

8 maanden geleden - Beste mevrouw Luth, Dank u wel voor uw bericht over uw ervaring in onze winkel in Delfzijl. Ik heb uw klacht doorgezet naar de vestigingsmanager van de winkel, deze wordt verzocht om binnen 5 werkdagen contact met u op te nemen om uw klacht met u te bespreken. Met vriendelijke groet, Hans Anders Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 14 september 2017 om 16:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Corry Luth