Klacht: Niet gecontroleerd boek blijkt helemaal kapot en ik moet betalen

op 06 oktober 2016 over Iddink in de categorie Boeken

Begin augustus mijn boekenpakket gekregen, waaronder een examenkatern geschiedenis. Nu hebben wij niet alle boeken nagekeken en blijkt mijn geschiedenis examenkatern helemaal kapot te zijn. Wij hebben de klantenservice gebeld en het hele verhaal uitgelegd. Wat ze zeggen is “ja, dan moet u en het boek en de verzendkosten betalen”. Ik vragen hoezo ik het boek moest betalen omdat ik er niets mee heb gedaan ik heb het nou eenmaal zo geleverd gekregen. Dan zeggen ze dat ik als klant de boeken moet controleren. Nou sorry hoor ik ga er toch echt vanuit dat JULLIE als firma de boeken hebben gechecked voordat het wordt verstuurd naar de klant. En toch steeds maar blijven zeggen ja u had het binnen zoveel dagen moeten melden dat het boek kapot is. Dat is jullie werk om het te controleren, ik snap wel dat ik moet controleren op het aantal geleverde boeken maar jullie horen het te controleren op beschadiging ik niet. Het boek is zodanig kapot dat het niet eens meer leesbaar is en dat ik het voor mijn examen niet eens kan gebruiken. Conclusie jullie hebben je werk als bedrijf niet goed gedaan. En hoe ik het ook duidelijk maak aan de telefoon, het enige wat jullie klantenservice medewerkster kon zeggen is “ja regels zijn regels en daar is niets aan te veranderen,maar het goede nieuws is dat u het boek straks aan het eind van het jaar weer mag inleveren en u hoeft er niet voor te betalen.”Oh nou heel fijn omdat ik het boek ook echt niet voor mijn examen moet gebruiken ofzo. Wat ik ook echt super aan jullie bedrijf vindt is dat jullie meedenken en begaan zijn met je klanten. Echt een slechte zaak dit.

Als zij toegeven dat zij inderdaad het boek niet hebben gecontroleerd en mij een nieuw boek toesturen. Ik wil best betalen voor de verzendkosten maar ik ga niet betalen voor een kapot boek die door IDDINK zelf niet is nagekeken op beschadigingen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Iddink

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Iddink nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door manon100.000