Klacht: niet geboekt en toch afgeschreven van creditcard

op 10 september 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeerde online 3 tickets te boeken van Amsterdam naar Valencia. Meteen aan het begin van de boeking moest ik de creditcard gegevens invullen. Op een gegeven moment kon ik de boeking niet definitief maken door een foutmelding op de site van Vueling. Hierop heb ik gebeld naar het call center om te vragen wat ik nu moest doen, het antwoord was: ze kunnen het telefonisch afhandelen maar dan moest ik wel 20 euro per persoon extra betalen. Ik heb gezegd dat ik dat niet wil dus geen boeking gedaan.
Nu is wel het geld van mijn credit card afgeschreven. Wat nu?

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug heb voor een vlucht die ik niet geboekt heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zomer03