Klacht: Niet geaccepteerd op vlucht

op 07 september 2018 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Wat een leuke vakantie moest zijn eindigde in ellende. Toen ik wilde instappen in het vliegtuig naar Barcelona om 10.20 uur vertelde de medewerker van Vueling dat mijn naam niet correct stond op het ticket. Er stond S van Duijkeren inplaats van Sandy van Duijkeren. Wel vreemd want ik ben vaker gevlogen naar Barcelona met hetzelfde account. En op mijn vorige ticket van februari staat ook S van Duijkeren. Als ik dit wilde omzetten kostte dit 260 euro. Andere mogelijkheden waren er niet. Het ticket zelf had 169 euro gekost. Ik moest het contant betalen en bij de balie afgeven maar daar was ook geen tijd voor. Een nieuwe vlucht boeken was ook 255 euro. 2 andere mensen in de rij moesten ook hun naam wijzigen en die betaalde voor zijn tweeen zelfs meer dan 1000 euro. Ik heb geprobeerd contact te zoeken met de klantenservice van Vueling . Deze meneer vertelde mij dat ik misschien korting kon krijgen aan de balie van Schiphol. Daar ben ik weer heen gegaan en dat bleek alleen maar duurder te zijn. Wat een ellende dit. Ik ben zwaar teleurgesteld hoe ik ook ben behandeld.

Terugbetaling en excuses. Ik heb echt een rot dag.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandy.duijkeren