Klacht: Niet fietsen maar lopen, en extra betalen! Zonder factuur!

op 18 maart 2020 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik heb een factuur gekregen en ben inmiddels bij de ‘laatste waarschuwing voor betaling’ maar ik heb geen overzicht wat de inhoud ervan is. Ook kan ik de factuur niet inzien op Mijn NS op de website. Het factuurnummer is 000009052205650. Graag ontvang ik de factuur in mijn e-mail zodat ik kan inzien wat het betreft. Nu heeft de klantenservice alleen een vreemde copy paste actie in de chat gedaan waardoor ik in elk geval weet dat het de fietshuur betreft rond de jaarwisseling 3 en een halve maand geleden.

Over deze factuur wilde ik daarbij nog een klacht indienen. De fiets die ik op Amsterdam centraal heb moeten inleveren met 10 euro toeslag kwam door een lekke band vanwege slijtage, er bleek al totaal geen profiel meer op de band te zitten! Dit kan gevaarlijk zijn, de band kan klappen tijdens deelname in het verkeer en ongelukken veroorzaken. Hierdoor moest ik lopen vanaf de nieuwmarkt, dacht ik dat ik geluk had dat er een NS station in de buurt was en ik hem om kon ruilen: helaas, moest ik ook nog eens 10 euro extra gaan betalen!! Zeer slechte service naar mijn mening. De NS laat mensen lopen en daarvoor betalen? Daarna ook nog eens de factuur verstoppen na meerdere malen verzocht te hebben om duidelijkheid? Het lijkt me niet.

Als de factuur wordt opgestuurd, de extra kosten voor het inleveren op andere locatie worden afgetrokken en excuses worden gemaakt.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G Folkel