Klacht: Niet fair van Lidl

op 30 juli 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Bij Lidl Stein een scheermeshouder gekocht voor de Cien 5 mesjes-scheermesjes
Geen navullingen verkrijgbaar wel prijskaartje voor navulling aanwezig. Bij personeel nagevraagd en navullingen zouden eerst volgende week komen. De week erop geen navullingen. weer gewacht en weer geen navullingen. Bij Lidl Maasmechelen in Belgie naar navullingen gevraagd want die hebben dezelfde houders in het assortiment. Daar vertelde het personeel mij dat deze uit het assortiment gingen en dus niet meer verkrijgbaar waren. In Stein vervolgens wist men mij te vertellen dat ze niet wisten of er nog navullingen zouden komen. Ik heb daar mijn ongenoegen bekend gemaakt. Het enige wat er uit kwam was “sorry”.Wat mij nu zo stoort aan de gang van zaken is het feit dat zowel in Maasmechelen als in Stein de houders in grote getale nog steeds in de schappen liggen a 3,45 per stuk met 1 scheermesje terwijl men weet dat er geen navullingen meer komen.(wel een prijskaartje met de prijs voor de navullingen,dus extra misleidend). Dit is op zijn minst niet fair. En afgaande op de voorraad bij aankoop en na twee weken zijn er heel wat verkocht. Ook deze mensen krijgen dus geen navullingen meer.

Het vertrouwen in Lidl heeft een knauw opgelopen. Als iemand met een camper door heel Europa toert was ik heel tevreden over Lidl maar nu let ik toch beter op. Ook bij Lidl geldt blijkbaar. Alles verkopen ongeacht of de klant.benadeelt wordt.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 26 augustus 2016 om 15:32 geantwoord