Klacht: niet eens met factuur

op 25 april 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ik had een contract met ziggo maar omdat ik meer dan een half jaar geen signaal kreeg van ziggo want ik kon een half jaar niet op internet komen dus ze zeiden dat ik kosteloos de contract kon ontbinden dat heb ik ook gedaan en nu krijg ik een factuur van hun dat ik wel even moest betalen 560 euro wegens contract ontbinding omdat ik eerder bij hun weg ging maar wat heb ik aan internet contract van ziggo als het gewoon op mijn adres niet doet dus zei willen dat ik nog een jaar bij hun blijf terwijl ik geen internet verbinding heb en geen tv verbinding oke was bij hun gebleven als ik goede verbinding had want ik moet me aan het contract houden maar zei ook ik ga niet betalen voor geen verbinding

dat ze eerlijk zijn en me gewoon kosteloos stellen en mij die 560 euro kwijt schelden want ik was wel bij hun gebleven als ze goede verbinding haden maar dat had ik niet dus als ze menselijk zijn moeten ze zich houden wat ze haden gezegt over de tel dat ik kosteloos contract kon ontbinden

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht Renate Boltendal

10 maanden geleden - ik wil iedereen waarschuwen ga niet naar ziggo je word verneukt ze zegen wat door de telefoon maar daar houden ze zich niet aan en moet je een hoge rekening betalen oplichters bedrijf

Reactie van de melder van de klacht Renate Boltendal

10 maanden geleden - mensen pas op voor ziggo ga naar iemand anders voor internet pakket want ziggo verneukt mensen hoop dat de mensen wie dit lezen mijn raad aan neemt

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Renate Boltendal

10 maanden geleden - ik wil graag iedereen waarschuwen ga niet naar ziggo je word opgelicht dus mensen denk naar voordat je naar ziggo gaat

Alle klachten die gemeld zijn door Renate Boltendal