Klacht: niet echt eem klacht

op 14 juni 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Ik zou graag contact willen hebben met klacht.nl.
Ik heb ooit eerder namelijk via julie site een klacht over een bedrijf ingediend en die is ook netjes afgehandeld. dus ik ben zeker blij met het resultaat. alleen staan helaas al mijn gegevens die ik daarbij had genoteerd nu online.

Als je bij google mijn voornaam typt krijgt je alles te zien. Toen ik die gegevens noteerde was ik mij er niet van bewust dat dit online zou komen te staan.

ik wil dit dolgraag verwijderd hebben, dit zijn echt te veel gegevens online en dat wil ik liever niet.

als mijn gegevens online worden verwijderd en ik contact krijg met Klacht.nl of dat zij alleen mijn gegevens verwijderen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 14 juni 2017 om 13:07 geantwoord

Beste HT25,

Begrijpelijk! We adviseren ook altijd om geen privacy gevoelige informatie in een openbare klacht te delen. Ik kan onder jouw account helaas geen andere klachten vinden. Kun je me een mail sturen vanuit het e-mail adres waarmee de klacht is gemeld. Je kunt daarnaast ook zelf inloggen en de klacht afsluiten/verwijderen.

Tom@Klacht.nl

Heeft op 20 juni 2017 om 16:23 geantwoord

goedemiddag,

mijn inloggegevens van het adres in die tijd waren:

ik heb het daarop wel verwijderd maar hij blijft omhoog komen bij google als je naam en stad typt.
daarbij staan dan echt zulk vrijgevoelige informatie. het betrof een klacht naar basic fit.

ik zou het erg fijn vinden als dit verdwijnt. en als jullie dit niet kunnen hoor ik graag bij wie ik hiervoor terecht kan.

vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht ht25

1 maand geleden - ik hoop ook dat het verdwijnt bij google. want daar komt het omhoog als je om naam en stad zoekt.

Bericht van Klacht.nl

1 maand geleden - Beste, Ik zie dat u zelf de klacht inderdaad al hebt verwijderd. Het kan enige tijd duren voordat Google dit in haar zoekresultaten heeft aangepast. Via https://support.google.com/websearch/troubleshooter/3111061?hl=nl kunt u wellicht dit proces versnellen. Wij hebben hier verder helaas geen invloed op. Verder heb ik de door uw geplaaste reacties in deze klacht aangepast, zodat uw e-mail adres niet meer zichtbaar is (dit wordt anders namelijk ook weer door Google geindexeerd). Met vriendelijke groet, Tom

Alle klachten die gemeld zijn door ht25