Klacht: Niet de juiste informatie ontvangen

op 20 juli 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

A.s zaterdag vlieg ik met uw maatschappij naar Strasbourg.Ik heb de vlucht via skyscanner geboekt( AF 1337).Bij details staat aangegeven dat je 1 stuk handbagage en 1 stuk ruimtebagage mag meenemen.Ik kijk nu net op mijn ticket waarop vermeld staat dat ik geen bagage mee mag nemen.Er wordt dus de verkeerde informatie gegeven op de site.Ik ben dus genoodzaakt om extra geld uit te geven voor mijn bagage,terwijl de vlucht al 335 euro is.Ik ben van mening dat KLM de juiste informatie moet verschaffen.Ik hoop op uw begrip en wil graag response op deze brief.

Met vriendelijke groeten,
Marja van der Hoest.

Gewenste Oplossing:

Als ik de extra kosten voor de bagage teruggestort krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mahoe71