Klacht: Niet Correct behandeld door persooneel lid

op 05 september 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Ik ben op 25 Augustus 2016 naar Hans Anders gegaan, in Winkelcentrum Woensel 267 te Eindhoven. Ik werd geholpen door Dhr. Randall Yard.
Zeer nonchalant en onverschillig reageerde hij op mijn vragen, wuifde alles weg wat ik graag zou willen, wilde dus i.p.v. een bril contact lenzen proberen,
Hij rade dat af, Hij had zelf gewerkt met lenzen, en dat zou voor mij ogen niet goed zijn, zoiets had ik nog nooit gehoord, heb 20 jaar lenzen gedragen. (terwijl hij mijn ogen niet eens had getest). Wilde een afspraak maken voor oogmeting, zei dat ik niet meer door de weeks kon, maar wel op zaterdag, en dan het liefst in de middag, Ja dat kon zei hij, maar erg hard zei hij, dan kun je uitslapen, vond het erg ongepast en geen professioneel gedrag. Voelde me erg in de zeik gezet. Hetzelfde als dat ik zei, dat ik al meerder keren had gebeld per telefoon, en dat er niet werd opgenomen, nou ik kreeg daar ook de wind van voren, Hij zei als het druk is in de winkel wordt er natuurlijk niet opgenomen, dat snapt u toch wel !!! Al met Al, ik heb ben zo\\\’n houding van een personeelslid van jullie absoluut niet gewend.

Ook toen ik op de afspraak kwam voor de oogmeting test, (28 aug, 2016) deed hij de oogdruk meting bij mij, het werd niet goed uitgelegd, en als ik schrok, reageerde hij zo raar, en wederom zo onverschillig, voelde me niet serieus genomen, en voelde mij zeer onprettig. Wilde na de oogmeting test niet meer door hem geholpen worden.

Vond Hoe Randall Yard mij behandelde veruit onbeschoft, heb er geen andere woorden voor.
Andere mensen keken mij ook al zo aan, van pik je dat !! Vandaar dat ik een klacht wil indienen tegen Dhr. Randall Yard.

Zelfs andere persoonsleden keken mij aan, hoe hij tegen mij deed.

Ben altijd zeer tevreden en correct geholpen.
Jammer dat het zo op deze manier moet gaan

Vindt dat Dhr, Randall Yard, niet in een winkel behoort te staan. Of hij zou misschien een cursus moeten gaan volgen, hoe ga ik met mensen om, en wat hem betreft zeer zeker met het vrouwelijk geslacht. Vermeld dit erbij, omdat hij heel minderwaardig tegen mij deed, maar ik zag en hoorde later dat hij ook tegen een andere vrouw die hij hielp hetzelfde reageerde als bij mij, zeer onverschillig vooral. Terwijl hij een man zeer vriendelijk en correct hielp.

Zoiets moet niet mogen, zo verschillend omgaan tussen vrouwen en mannen, zeer zeker niet in een winkel.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 05 september 2016 om 14:03 geantwoord