Klacht: Niet blij

op 08 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Goedendag,
Ik kom al 30 jaar bij centerparcs maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
We mochten al lekker om 13:00 inchecken omdat ik friends heb van centerparcs.
Dus wij naar ons VIP huisje toe en de deur opengemaakt,toen schokken wij en de schoonmaakster want die was pas niet begonnen en zei dat we 15:00 naar binnen mochten teveel ik op papier 13:00 had staan,tevens stond de tv keihard aan toen we binnen kwamen en dachten al dit is raar,en toen kwam ineens de schoonmaakster uit de wc ineens en bla bla bla,Engels krijgen ze niet op school of willen het niet spreken.dus wij op de veranda gewacht tot ze een keer klaar was met schoonmaken en 14:00 was ze weg.
Toen we op de veranda stonden te wachten bij ik weer heel erg geschrokken van hoe het er uit ziet daar.
Mis heel veel houten schoten op de muur,het houten hekwerk en zo uitgedrocht en geen verf er meer op,het ziet er niet uit als een VIP huisj waar we veel voor betaalt hebben en gespaard hebben lijkt dit wel een soort comfort huisje.
Ik heb wel vaker VIP huisje maar deze is echt aan vervanging toe.
Vindt zo jammer dat de dag zo begonnen is.
Nou gingen we dus maar zwemmen en net terug en douchen in het (VIP) huisje.
Loopt heel de afvoer vol in de douche,vindt dit echt een slechte zaak allemaal en hoop dat centerparcs met een soort vergoeding komt.

Tevreden ben ik altijd geweest in de andere parken.
Misschien met wat avond eten en ontbijt misschien.
Voor me dure VIP huisje valt het vies tegen zo.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 augustus 2016 om 08:46 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Brog