Klacht: Niet bezorgt, wel via berichten dat ze bezorgd hebben.

op 24 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,
Ik heb een pakket besteld dat via dpd bezorgd zot worden. Het pakket heeft ook een track and trace nummer. Via Mail kreeg ik te horen sat het pakket netjes is afgeleverd, maar dat us helemaal niet gebeurd. Ik krijg geen contact met dpd en de winkel waar ik bestelde weet niet wat ze ermee aanmoeten. Ik beschouw het daarom maar als verloren en heb dus geen been om op te staan. Hoe bewijs je immers dat iets niet gekwverd is. Conclusie voor mij.. Niet meer online iets bestellen.

Gewenste Oplossing:

Als ik zou weten waar mijn pakket is en als het alsnog wordt bezorgd

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw H.