Klacht: Niet bezorgt

op 01 oktober 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas wėėr geen spotta pakket gehad afgelopen week,ik had de week ervoor wel het pakket gekregen gelukkig want ik lees heel graag de folders dus ik was blij en heb dat ook gemeld aan u.Want de 3 weken ervoor kregen we geen pakket dus vandaar dat ik een mailtje had geschreven aan u, zag toen de bezorger aankomen op die maandag dus blij!!! Dus ik hoop heel erg dat we a.s. Het pakket eeer krijgen en dat t nu beter in de toekomst zal gaan

Sorry voor t zeuren misschien

Gewenste Oplossing:

Als ik de folders weer krijgt hoort u mij niet meer klagen!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 02 oktober 2017 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Cornelissen-Pijl,

Hartelijk dank voor uw bericht. Wij vinden het erg vervelend dat de verspreiding van het Spotta folderpakket te wensen heeft overgelaten. Onze excuses daarvoor. Wij hebben uw melding in behandeling genomen en vertrouwen erop dat u in de toekomst het folderpakket weer gewoon op zondag, maandag of dinsdag in uw brievenbus ontvangt.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet en/of smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Of ontvangt u het Spotta folderpakket in de toekomst nog een keer niet of niet op de juiste manier? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Spotta is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Corry Pijl