Klacht: niet bezorgt

op 13 juli 2016 over ING in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijgt de post te laat of helemaal

Gewenste Oplossing:

Dat ik de post op tijd krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 13 juli 2016 om 20:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Kinneging,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp uit het bericht dat je geen post ontvangt of te laat ontvangt. Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend is!

Als je telefonisch contact opneemt dat kan via 020 22 888 88 of via Facebook/Twitter (of kantoor), dan kunnen wij een postklacht registreren. Dat kan helaas niet via deze website.

Wij nemen dan contact op met Sandd of PostNL om de mogelijke nalatigheid te bespreken. Jouw gegevens en de klacht worden dan doorgegeven aan de postvervoerder. Deze spreekt de specifieke postbezorger aan en zal extra aandacht schenken aan de bezorging op het betreffende adres. Bezorgers waar regelmatig klachten over komen, worden ontslagen door de Postvervoerder.

Heb je hiermee voldoende informatie?

Vriendelijke groet,

Tjitske Sibma
INB Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Kinneging