Klacht: Niet bezorgen brieven

op 04 september 2018 over Postbank in de categorie Banken

Op 24 augustus heb ik een brief verzonden,gefrankeerd met een code postzegel, naar een Belgisch adres ( P.Brackx Putsesteenweg 163 2920 Kalmhout). Op 29 augustus nog een brief verzonden naar het zelfde adres.
Omschrijving codezegels 4212105143 en 4218319928. Beide brieven zijn op dit moment nog steeds niet bezorgd. DE inhoud is belangrijk. Postbank claimt betrouwbaar te zijn, maar maakt dit niet waar. Laat hier kansberekening maar op los..

Wanneer beide brieven boven water komen en bezorgd worden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postbank

Reactie van de melder van de klacht KinderdijkK

3 maanden geleden - Postbank neemt mijn klacht niet in behandeling. Dit betekent dat het bedrijf, dat claimt betrouwbaar te zijn,aangeeft geen enkele garantie te kunnen geven of een een brief door hun wel of niet wordt bezorgd. Leve de vooruitgang bij De Postbank, de voormalige wel betrouwbare PTT. Wat mij betreft: cijfer 0.

Reactie van de melder van de klacht KinderdijkK

3 maanden geleden - Vraag aan Klacht.nl: hoe kan ik het alsnog op Facebook plaatsen?

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postbank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KinderdijkK