Klacht: Niet bezorgen aan huis Den Haag

op 12 mei 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren zou tussen een bepaalde tijd een pakket bezorgd worden. Er is de gehele tijd iemand thuis en de bel werkt. Tegen het einde van de bezorgtijd loop ik zelf mijn straat uit en zie de bus van DPD voorbij rijden en niet mijn straat in. Ik ga kijken naar de Track en Trace en tot mijn verbazing staat hier dat ik mijn pakket bij een afhaalpunt kan ophalen. Dit nog binnen de tijd dat er bezorgd zou worden.
Een uur later krijg ik een email dat ik helaas niet thuis was en dat het bezorgd is bij een afhaalpunt. Er is geen bezorgpoging gedaan en het pakket is ergens anders bezorgd dan waar de bedoeling was. Dit vind ik geen service en helaas niet de eerste keer dat dit gebeurd bij DPD.

Ik weet niet of ik nog tevreden ga zijn over DPD aangezien dit ook niet de eerste keer is. Op zijn minst vind ik dat de bezorger aangesproken moet worden op zijn gedrag en functioneren en graag ontvang ik een verklaring voor deze situatie.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CarolaKnops