Klacht: Niet bezorgde kaart

op 12 oktober 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat ik niet op de verjaardag van mijn beste vriendin kon zijn heb ik een persoonlijk kaartje gemaakt en deze in goed vertrouwen door jullie laten verzenden. Ik heb bevestiging van verzending gekregen, maar helaas is de kaart nooit aangekomen!

Gewenste Oplossing:

Geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 12 oktober 2016 om 18:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Pien, bedankt voor je bericht. We zien dat je via de site nog een mail hebt gestuurd, en een beoordeling hebt achter gelaten. We raden altijd aan één kanaal te gebruiken, via onze site wordt je klacht het snelst in behandeling genomen. We zien dat je inmiddels hebt gereageerd op onze laatste e-mail, we zullen dit dan ook spoedig behandelen. Greetz, Fleur

Alle klachten die gemeld zijn door Pb1991