Klacht: Niet bezorgde folders week 30.

op 29 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 01 augustus 2017 om 08:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Houben,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. De folders die u opnoemd zijn folders die door Axender bezorgd worden. De andere map die u op dinsdagmiddag ontvangen heeft is van Spotta. Onze bezorgers mogen tot 20.00 uur 's avonds bezorgen. Hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door arho@home.nl