Klacht: Niet bezorgd

op 30 juli 2017 over Spotta in de categorie Reclame

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 31 juli 2017 om 13:18 geantwoord

Geachte mevrouw Hofland,

Hartelijk dank voor uw melding. Helaas is momenteel de verspreiding nog gaande en kunnen wij de melding niet in behandeling nemen. Onze bezorgers mogen namelijk op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. U kunt uw klachtmelding vanaf de woensdag na verspreiding bij ons indienen. Wij zouden dan graag uw postcode en huisnummer willen ontvangen. Onze opdrachtgevers zijn op de hoogte van onze bezorgdagen. Zij zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nl/klantenservice.

Spotta Klantenservice

Heeft op 01 augustus 2017 om 21:41 geantwoord

ZOA l s ik al vermelden van de week de bezorger kwam . En deed de flatvoor de helft heb hem ook niet meer terug gezien

Bericht van Spotta

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Hofland. Er loopt momenteel een (vakantie) bezorger in uw wijk wij gaan contact met deze bezorger opnemen. Groet klantenservice Spotta.

Alle klachten die gemeld zijn door Casey9