Klacht: niet bestaand abonnement

piepke op 07 september 2021 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds enige weken wordt elke week 5 euro in rekening gebracht voor een mij onbekend abonnement van Gamecraze. Ik heb geen abonnement afgesloten en maak ook geen gebruik van Gamecraze. Graag mijn geld retour.

Gewenste Oplossing:

geld retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 09 september 2021 om 14:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Manasse - Visser,

We vinden het vervelend dat u niet op de hoogte was van de aankoop en willen u graag de kosten vergoeden. Stuurt u alstublieft uw IBAN nummer naar onze helpdesk, dan zullen wij het bedrag van EUR 20,- binnen 10 werkdagen terugstorten. Het mailadres is: [email protected]

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
CFM Customercare

piepke

Heeft op 11 september 2021 om 08:00 geantwoord

Er staat wel 'opgelost', maar ik heb nog geen geld. Het is pas opgelost als mijn geld op mijn rekening staat.

Alle klachten die gemeld zijn door piepke