Klachten over Gamecraze

164 klachten opgelost
6.0 /10
41 stemmen

Tom en jerry gamecraze

Klacht van Chiaracc op 26 oktober 2021 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Tot mijn verbazing zag ik plots dat ik al 12 weken €5 per week betaal aan een dienst die ik nooit heb aangeschaft. Hier kwam ik alleen maar achter doordat mijn facturen ineens €20 hoger waren dan normaal. Ik speel... Lees meer

Afschrijving

Klacht van LiMolm op 25 oktober 2021 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Er wordt geld afgeschreven door GameCraze? Ik heb nog nooit van GaneCraze gehoord en weet niet hoe dit is gebeurd. Zou dit heel graag willen annuleren en kosten terug gestort zien worden. Lees meer

Compliment van ArthurC op 26 oktober 2021 over Gamecraze

Inmiddels ook gereageerd op de email, het is nog niet helemaal opgelost, omdat er nog eens 5 euro in rekening is gebracht. Maar de factuur van mijn mobiel aanbieder komt pas volgende maand en wordt dan pas afgeschreven van mijn rekening

Compliment van Peter Cederstraat op 12 oktober 2021 over Gamecraze

Ik zal de optelsom nogmaals goed bekijken, u zal uw huiswerk gedaan hebben gebaseerd op de gegevens die u ontvangen heeft.
Vervelend dat dit zo is gelopen, ik zal nakijken of dit misschien via een van de kinderen gegaan is.
Voor nu wil ik u bedanken voor de snelle response en de geboden oplossing, ik zal mijn iban sturen naar de door u opgegeven email.
met groet,
Peter

Compliment van ihenzen op 22 september 2021 over Gamecraze

Ik heb het geld volledig teruggestort gekregen. Dit was absoluut een perfecte oplossing voor nu. Ik hoop wel dat GameCraze hun site/spellen aanpast zodat er niet meer gedupeerden ontstaan.

Compliment van Bury op 01 september 2021 over Gamecraze

Opgelost bedankt

Compliment van mariet1947 op 08 september 2021 over Gamecraze

Prima opgelost.
Het geld staat inmiddels op de rekening.
Mijn dank hiervoor.

Compliment van Jubjub1987 op 10 augustus 2021 over Gamecraze

Het abonnement is stopgezet en de abonnementskosten worden teruggestort. Klacht is naar tevredenheid opgelost.

Compliment van mp72 op 22 juli 2021 over Gamecraze

super was er niet van bewust maar een top oplossing!!!