Klachten over Gamecraze

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Gamecraze zijn gemeld. Lees meer >

92% van alle klachten opgelost. Nog 37 klachten nodig voor een plaats in de categorie SMS Diensten

92%
13 klachten gemeld
0 openstaande klachten
1 klachten in behandeling
12 klachten opgelost
6.0 /10
4 stemmen

ongevraagd gelden afschrijven

Klacht van ernstvisser op 16 december 2023 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Tot mij verbazing wordt er reeds maanden geleden van mijn telefoon rekening geschreven. door deze partij. helaas krijg ik het niet gestopt. Hetgeen mij woest maakt is dat mij mijn provider t-mobiel dit ondersteunt en niet oplost voor haar klant. Lees meer

CFM content for mobile

Klacht van Mo almere op 01 oktober 2023 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Content for mobile LTD heeft my gescammed. Ik nooit toestemming gegeven voor een abonnement op een online game en vanaf 1juli 2023 tm 30 september iedere week een bedrag aan mij aan het doorbelasten als een sms dienst. ik weet... Lees meer

Compliment van 10epostma op 27 september 2023 over Gamecraze

Bedankt voor de reactie. Ik heb nog nooit gehoord van Subway Surfers Seoul, noch heb ik het gespeeld. Ik kan mij ook niet herinneren dat het op mijn telefoon heeft gestaan.

Dat gezegd hebbende, ga ik akkoord met jullie voorstel.

Compliment van Lopez123 op 08 mei 2023 over Gamecraze

Bedankt voor het oppakken van mijn klacht!
Ik heb de terugbetaling ontvangen.

Compliment van tahoud op 24 april 2023 over Gamecraze

Gevraagde restitutie naar behoren afgehandeld.

Compliment van ElkeJ op 13 oktober 2022 over Gamecraze

Beste meneer/mevrouw, hartelijk dank voor het accuraat oplossen van deze kwestie. Ik hoop voor anderen dat u het probleem ook in de toekomst kunt voorkomen, anders lijkt met me voor uw organisatie uiteindelijk averechts te werken. Succes ermee en nogmaals dank, Elke Jansen

Compliment van Jaap de Lange op 27 september 2022 over Gamecraze

Ik ga zeker akkoord met de gebodene oplossing, maar wacht even af of het gekd er echt komt

Compliment van jack NL op 30 mei 2022 over Gamecraze

Jah als alles volgens hierbovengaat ben ik erg tevreden.

Compliment van Joke1956 op 25 mei 2022 over Gamecraze

net aanbod nu afwachten of het ook netjes verder afgehandeld wordt

Compliment van M.Kleijer op 09 mei 2022 over Gamecraze

Bedankt voor de snelle reactie.