Klacht: Niet bereikbaar per mail of telefonische

op 13 juli 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al 2 weken bezig om hun via mail of per tel te bereiken.
Dit omdat ik steeds herinneringen krijg van betalingen terwijl die al gedaan zijn en er ook kledingstukken van retour zijn gestuurd. Deze zijn blijkbaar naar een maand nog steeds niet verwerkt maar ik zit met de problemen door de aanmaningen. Erg jammer ik bestel niks meer bij hm.com

Gewenste Oplossing:

Als ik iemand te spreken krijg aan de telefoon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sylvanavandorst