Klacht: Niet bereikbaar, Geen informatie

op 29 mei 2020 over Budgetair in de categorie Online Vliegtickets

Morgen 30-5 zou ik samen met mijn zoon en moeder naar Ottawa Canada vliegen.

Op 30-4 laatste bericht ontvangen waarin alle geboekte vluchten bevestigd zijn.( boeking BA-6460577)

Op 13-5 mei de vlucht gecheckt op de site van de luchtvaartmaatschappij (Air Canada) en daar stond dat de heenvluchten geannuleerd zijn. Terugvlucht stond er nog wel in.

Op 26-5 opnieuw gekeken en nu staan de eerste 2 vluchten (AMS-FRA en FRA-YUL) er weer in maar de overige vluchten zijn niet meer zichtbaar.

In de tussentijd op verschillende manieren contact gezocht met Budgettair. Via contactformulier op de website, via de mail en via Twitter. Bellen was niet mogelijk. Geen enkele reactie ontvangen.

Wel contact gehad met Air Canada die bevestigden dat alleen de eerste twee vluchten voor ons geboekt zijn. Maar dat ze ons verder niet kunnen helpen.

Morgen zouden wij moeten vertrekken maar kunnen dus niet naar onze eindbestemming. En ook de terugvlucht is onzeker lees volgens de luchtvaartmaatschappij niet bestaand.

Snap de onzekere tijden door Corona, maar dit is natuurlijk niet acceptabel.

Na alles dat er gebeurd is weinig vertrouwen meer in dit bedrijf

Liefst ontvang ik mijn geld terug, maar op z'n minst een voucher voor het volledige aanschaf bedrag

Alle klachten die gemeld zijn door David_Thomason87