Klacht: niet bereikbaar, geen geld ontvangen

op 11 augustus 2020 over Zonzoo.nl in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in het verleden wel altijd wat ontvangen. nu sinds maart 2020 al bezig om mijn geld te krijgen. Reageren nergens op, zijn niet bereikbaar. Ik heb gedreigd met rechtsbijstand, kreeg ik een mail dat het bedrag overgemaakt zou worden. NIET DUS !!! het is een oneerlijk bedrijf
ik heb zojuist online aangifte gedaan bij de politie !!!!

Gewenste Oplossing:

geld terug en heel snel!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zonzoo.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zonzoo.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door nvk123