Klacht: Niet behulpzame klantenservice

op 09 juni 2016 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

sinds december heb ik een sim only abonnement bij Simpel.
Het heeft allemaal gewerkt tot 19 mei.
Vanaf dit moment kan ik wel bellen en sms-en maar niet gebeld en sms’t worden.
23 mei klantenservice gebeld ,er zou na gekeken worden.
26 mei nog niets vernomen, weer gebeld kreeg toen door dat ik maar naar een Apple center moest gaan.
Heb gevraagd wat ik daar moest gaan doen, en of er op de mail gezet kon wat ik daar moest gaan vragen( heb namelijk niet zo heel veel verstand van mobiele telefonie) ik moest maar pen en papier gaan pakken want een mail versturen deed men niet.
Ik begreep totaal niet waar deze mevrouw het over had en heb gevraagd of ik misschien een collega mocht spreken. Ook dit was niet mogelijk.
Toen ik aangaf dat ik alleen maar graag geholpen wilde worden werd ik weer naar Apple verwezen dit alles op een zeer onvriendelijke toon.
Zo zie je maar vriendelijkheid is niet zo Simpel.

Respectvol geholpen worden.
Zorgen dat ik weer gebeld kan worden!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Simpel

11 maanden geleden - Beste Marco. Vervelend om te horen dat u problemen ervaart met uw abonnement. Wij hebben u op 1 juni een email gestuurd hierover. Graag zien we uw reactie daarop tegemoet zodat we dit op kunnen onderzoeken. Met vriendelijke groet, Arjen Simpel

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 15 december 2016 om 14:11 geantwoord

Beste lezer,

Gezien de datum waarop deze klacht / reactie is geplaatst,en Simpel u een reactie heeft gegeven, sluit ik bij deze de klacht.

Indien er verder nog vragen zijn kunt u te allen tijde contact opnemen met de telefonische klantenservice via het nummer:
088 100 5757 (normaal tarief)

Bereikbaar
Werkdagen 8:30 - 21:00 uur
Zaterdag 9:00 - 18:00 uur

Ook kunt u uw vraag stellen via het contactformulier op de Simpel website,
Simpel streeft ernaar om u binnen 5 werkdagen een reactie te sturen.

Remco

Simpel

Heeft op 15 december 2016 om 22:14 geantwoord

Eenzijdige oplossing van Simpel, men heeft niet de moeite genomen mijn verhaal te horen.
Na enkele weken deed mijn telefoon het opeens weer (zonder naar de Apple store te zijn geweest) het probleem zat duidelijk in de pop server van Simpel.
Simpel kan zelf niets oplossen, maar stuurt alles door naar T-Mobile.
Excuses maken was wel op zijn plaats geweest!

Alle klachten die gemeld zijn door Marco 185