Klacht: niet beantwoorden telefoon

op 18 oktober 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben nu al de ganse dag aan het proberen om telefonisch contact te krijgen met De Kempervennen, ik bel vanuit België, dus zal de rekening ook oplopen met de wachttijd. Als er toch niet opgenomen zal worden, spreek dan tenminste een andere zin in, inplaats van te zeggen dat het binnen enkele seconden zal doorverbonden worden.
Hoe kan ik bij jullie contact krijgen om nog een aantal dingen te reserveren voor ons verblijf ?

Gewenste Oplossing:

Gelieve mij te laten weten hoe ik jullie kan bereiken aub

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 oktober 2016 om 15:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gerda vanschooren