Klacht: niet afhalen van bril

op 17 december 2012 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

beste,op 20/09/2012 heb ik een bril besteld bij pearle in Bilzen,door omstandig heden heb ik deze bril nog niet kunnen gaan halen,daar mijn baas mijn loon niet betaald en we in conflikt met de baas zijn
Ik heb die dame Mej. Sylvie ook op de hoogte gebracht dat het niet ging en alles uitgelegd,ze was ook enorm nors,omdat mijn vrouw zei,dat de bril die ik ophad en ook daar een dag eerder had gekocht scheef stond,en ze zei tegen mijn vrouw kijk eerst eeens naar uw eigen bril,en ze zei dan ook dat we die bril die in bestelling was moesten komen halen,want anders kregen we een boete
beste,ik ben bereid deze zonnebril te gaan halen maar helaas moet de baas ons nog achterstallig loon uitbetalen,zodra dit is uitbetaald kan ik die zonnebril gaan halen,ik wil er u ook bij vermelden dat ik die dag ook een werkongeval heb gehad met de vrachtwagen,en ik had onmiddelijk een bril nodig,en ben dan naar pearle gegaan met in gedachten een goede service te krijgen,toen was die dame vriendelijk,,maar daarna toen de zonnebril klaar was,en we naar het filiaal zijn geweest,was ze heel nors,daar ben ik niet van gediend,het gaat over factuur-nr 15765/403 opt.Van Wijk klantnr 0005962 op naam van de heer Vanloffelt

Daarom stel ik u voor mij aub geen boete aan te rekenen,en ik deze bril zo snel mogelijk zal gaan halen,zodra de baas alles heeft bijbetaald,gelieve hier rekening mee te houden aub,en die mevrouw Sylvie mag ook wel vriendelijker zijn,want ik heb nog verschillende klachten van deze dame gehoord,graag had ik van U een antwoord terug verwacht
vriendelijke groeten

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 31 januari 2013 om 09:47 geantwoord

Dit betreft een klacht over een van onze vestigingen in België. Doorgestuurd naar het hoofdkantoor van België.

Alle klachten die gemeld zijn door Benoit Vanloffelt