Klacht: niet aanwezig kip van de reclamefolder

op 02 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op zaterdag 27/08 begaf ik mij naar de Lidl op de Nekkerspoel te Mechelen en zag nog wel het grote plakkaat buitenstaan van de kipreclame .maar de kip was niet aanwezig en was ook niet geleverd.

Zou ook niet geleverd worden vandaag.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de artikelen van de reclamefolder aanwezig zijn in de winkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 02 september 2016 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben uw klacht op 2 september 2016 via e-mail beantwoord. Hierin is de volgende oplossing geboden:
Uw klacht is voor Lidl Belgie bedoeld, wij hebben daarom uw klacht intern doorgestuurd naar Lidl Belgie.
Wanneer u verder nog vragen heeft kunt u contact opnemen via service@lidl.be.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Patricia Leemans