Klacht: niet aanwezig

op 18 mei 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

mijn zoon zat in de eifel in duitsland en kreeg vannacht een hart infarct .mijn schoondochter geprobeerd om iemand te bereiken maar er was niemand ze zaten daar met twee kleine kinderen dus ze heeft 112 gebeld ,die kwam gelukkig en mijn zoon ligt daar ergens in het ziekenhuis en is geholpen ,nu moesten ze morgen het huisje uit ,maar mijn schoondochter wilde natuurlijk blijven nu krijg ze wel een ander huisje maar ik vind dit niet kloppen wij komen al zo,n bijna 40 jaar bij centerparcs en hebben dit nooit mee gemaakt is daar wat aan te doen groeten a de sterke van den berg en h j de sterke

dat was dus nu niet ik wil dat hier naar gekeken word

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Groeten van Max

5 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw De Sterke, ik wil u graag helpen met het oplossen van deze klacht. Kunt u mij uw verhaal in het kort en contactgegevens mailen? Wellicht kunnen we u via het consumentenprogramma Groeten van MAX namelijk helpen. Ik hoor graag van u. Hartelijke groet, Myrthe (redactie Groeten van MAX)

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 22 mei 2018 om 09:32 geantwoord

Er werd een reactie ontvangen van de echtgenote van mijnheer De Sterke.
Ik ben de betreffende schoondochter ik wens dan ook dat u deze klacht niet verder in behandeling neemt. Ik ben hier waanzinnig goed geholpen door Center parcs en vind deze klacht dan ook volledig onterecht. Mijn schoonmoeder heeft uit emotie gehandeld zonder volledige kennis van zaken. U kunt contact met mij opnemen hierover. Maar deze klacht is volledig onterecht. Met vriendelijke groet, Nicole Dijkshoorn

Bericht van Center Parcs

4 maanden geleden - Namens de Familie de Sterke wil ik graag het volgende verklaren : Op 18 mei 2018 is er door 1 van onze familie leden een klacht gedeponeerd bij klacht.nl betreffende het functioneren van de Center Parcs alarmlijn. Ik neem aan dat de achtergrond van dit verhaal reeds bij u bekend is. Echter, dit familielid was niet direct betrokken bij dit incident, en heeft dit bericht in een moment van emotie, zonder overleg met, en zonder toestemming van de direct betrokkenen,en zonder op de hoogte te zijn van de acties die ondernomen werden en worden door Centerparcs,geplaatst,waarna dit bericht helaas de aandacht heeft getrokken van een landelijk mediabedrijf. Namens de direct betrokkenen van de Familie de Sterke,wil ik u mededelen dat wij deze klacht , zoals omschreven op klacht.nl ,niet ondersteunen. Wij begrijpen dat Centerparcs het incident betreffende de alarmlijn serieus behandeld, en dat er een gedegen intern onderzoek wordt uitgevoerd,om herhaling te voorkomen,en er is regelmatig contact met de betrokkenen hierover. Wij willen ook graag benadrukken dat wij de support en alle ondersteunende handreikingen van zowel Centerparcs als bedrijf,alsmede van het personeel van het betreffende park (met name Lieke Holtslag-van Nistelrooy) , uitermate waarderen, en het juist daarom betreuren dat middels de ingediende klacht bij klacht.nl de indruk wordt gewekt dat Center Parcs dit incident niet juist behandeld. Wij bieden hiervoor ook onze excuses aan, en willen nogmaals onze dank uitspreken voor de ondersteuning geboden door Centerparcs. Wij maken tevens geen bezwaar als dit bericht gedeeld wordt met klacht.nl , en omroep MAX. Met Vriendelijke Groet Rob de Sterke

Alle klachten die gemeld zijn door alie de sterke