Klacht: Niet aangemelde

F.F.D. op 15 september 2021 over Gamecraze in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week kreeg ik een sms dat ik een abonnement hebt.
Ik heb mij nergens voor aangemeld, er is wel 5 euro in rekening gebracht bij mijn mobiele provider.
Ik wil mijn geld terug en het abonnement gestopt.

Gewenste Oplossing:

Geld terug en abonnement gestopt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gamecraze over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Gamecraze in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamecraze een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamecraze

Heeft op 15 september 2021 om 19:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw bericht.

Om u verder te helpen hebben wij uw betreffende mobiele nummer nodig.
U kunt dit bij voorkeur mailen naar onze afdeling klantenservice.
Ons mailadres is :
[email protected]

In afwachting van uw reactie,

met vriendelijke groet,
CFM Customer Care

Alle klachten die gemeld zijn door F.F.D.