Klacht: niet aanbellen

op 28 april 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu al 3keer gehad dat ik de hele dag thuis blijf voor een pakketje, maar de bezorger belt gewoon niet aan. Aan het einde van de dag kijk ik in mijn brievenbus en ligt er een briefje dat ik niet thuis was en dat ik het pakketje bij een access point moet ophalen.

Ik blijf niet voor niks thuis en ben er nou behoorlijk klaar mee.

Gewenste Oplossing:

Als die bezorger op het matje wordt geroepen en zijn werk vervolgens fatsoenlijk gaat doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CharlievL