Klacht: niet aanbellen

op 28 april 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb nu al 3keer gehad dat ik de hele dag thuis blijf voor een pakketje, maar de bezorger belt gewoon niet aan. Aan het einde van de dag kijk ik in mijn brievenbus en ligt er een briefje dat ik niet thuis was en dat ik het pakketje bij een access point moet ophalen.

Ik blijf niet voor niks thuis en ben er nou behoorlijk klaar mee.

Als die bezorger op het matje wordt geroepen en zijn werk vervolgens fatsoenlijk gaat doen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:26 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door CharlievL