Klacht: Niet aan service houden en geen informatie verstrekken

op 04 juli 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanaf vrijdag 14:15 wachten wij al op een levering welke wij hard nodig hebben. Steeds werd tot tien uur ‘s-avonds de levering beloofd maar aan het eind van de avond niet meer uitgevoerd. Dit zonder enig excuus of reden. Je wordt niet geïnformeerd. Het barcodenummer op de site wordt niet herkend en men is onbereikbaar. Drie dagen later nog niets ontvangen en weet je nog niets.

Snelle levering en een duidelijke oorzaak van de slechte service.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 05 juli 2016 om 09:34 geantwoord

Geachte mevrouw van Velzen,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat wij uw zending niet hebben kunnen bezorgen.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres extra.at.home@postnl.nl onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Servicemediamarkt