Klacht: niemand aanwezig bij aankomst Pension Eltmann in Eltmann te Bayern !

op 05 oktober 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nadat ik 28 augustus voor een pension had gekozen via Booking.com en 90 euro voor 2 nachten heb overgemaakt, kwam ik afgelopen vrijdag na 6 uur rijden 29-09-2017 voor een dichte deur aan. Eerst aangeklopt en gebeld maar er kwam niemand. Ik ben toen maar beginnen bellen 10x zo wel naar mobiel als ook vaste telefoon. Ik werd niet terug gebeld. Met de buren gesproken en deze wiste er alles van. Ik was niet de enigste die dat overkwam. Ben uiteindelijk op zoek gegaan naar een ander onderkomen omdat ik toch zo snel als mogelijk moest uitrusten omdat ik 2 dagen mee deed aan een Int.Nat.Veelzijdigheids proef. Ik heb extra kosten moeten maken voor een ander hotel en door wegomleggingen ook nog eens 50 km extra moeten rijden . Met Booking.com contact opgenomen en ze schreven mij dat ze niets voor mij konden doen! Het was haar woord tegen het mijne. Ik heb notabene getuigen van haar buren !

Ik wil graag mijn geld terug ! Omdat ik goedkoop uit wilde zijn heb ik nu het 3 dubbele uitgegeven en de nodige stress. Heb een briefje geschreven en aan de deur gehangen. Ik heb ook foto's gemaakt van het pension en van de nota ander hotel. Ik wil gewoon mijn geld terug!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Conny van Tankeren