Klacht: Klachten be- en afhandeling blijkt een stuitende ervaring.

I. Klop op 21 augustus 2020 over NIBC Direct in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nu vandaag na 19 dagen heeft NIBC nog steeds niet inhoudelijk gereageerd op de reeks aan telefoontjes, mails, reply’s, plus de officiële klachten via de NIBC website én de daarbovenop geplaatste klachten via Klachtenkompas op internet. Dat alles is kennelijk nog niet genoeg om NIBC wakker te schudden en inhoudelijk te reageren op een klant die geld wil stallen…
Ten einde raad heb ik een zwaar indringende telefonische oproep gedaan, en nog is het NIBC niet duidelijk dat er een klant met geld én een tas vol klachten op de stoep staat.
Hoe erg kan het zijn? Er is geen enkel klantengevoel of oplossend vermogen aanwezig. Star, verschuilend en bureaucratisch.
Het is echt trekken aan een dood paard. We zijn nu 19 dagen verder…

Gewenste Oplossing:

De oplossing
. Lees en begrijp mijn klachten.
. Reageer. Snel, inhoudelijk, oppakkend en oplossend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NIBC Direct over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht I. Klop

4 jaren geleden - Vandaag, na 4 weken (!) nog steeds geen enkele reactie op mijn eindeloze reeks van klachten met als kernpunt:dat er totaal niet inhoudelijk wordt gereageerd op mijn klachten, kreeg ik nota bene vandaag 5 (!) identieke meldingen van NIBC dat ik als Beste klant nu bijna gebruik kan maken van mijn nieuwe rekening. Hoe gek kan het nog worden? Dit is nu echt een triest/lacherig onderwerp voor verjaarspartijtjes geworden... NIBC Direct Duidelijk... Een gotspe. STATUS NIET OPGELOST

Alle klachten die gemeld zijn door I. Klop