Klacht: Kan niet meer inloggen “Gegevens zijn verkeerd, bel klantendienst”

op 20 augustus 2016 over NIBC Direct in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer nu al enkele weken, via verschillende browsers in te loggen op mijn NIBC Direct-account en dit lukt niet!
Omdat ze mij gevraagd hadden mijn wachtwoord te wijzigen doe ik dit, en nu kan ik niet meer inloggen. Heb ook al verschillende keren in verschillende browsers mijn wachtwoord gewijzigd in de hoop binnen te geraken maar ook dit was ijdele hoop: ik krijg het smsje, ik gebruik dit wachtwoord, ik wijzig naar een ander en hupla, daar is die melding terug “Uw gegevens zijn niet correct, gelieve onze klantendienst te contacteren.” Alleen jammer dat de klantendienst enkel te bereiken is op uren en dagen dat iedere normale mens op zijn werk staat.
Heb er stilletjes genoeg van en ben eigenlijk aan het overwegen om van bank te veranderen.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als ik terug aan mijn geld kan zonder altijd door een hoop rompslomp te moeten want dit is nu verdorie al de tweede keer dat ik met problemen zit!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NIBC Direct over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ADubois