Spaartegoed onrechtmatig geblokkeerd na enige malen ontzettend lang bellen nog geen oplossing.Open daar geen spaarrekening alleen maar ellende. Nu bezig met gerechtsdeurwaarder om geld op te eisen Lees meer
Nu vandaag na 19 dagen heeft NIBC nog steeds niet inhoudelijk gereageerd op de reeks aan telefoontjes, mails, reply’s, plus de officiële klachten via de NIBC website én de daarbovenop geplaatste klachten via Klachtenkompas op internet. Dat alles is kennelijk... Lees meer
ik wil inloggen op mijn nibc spaarrekening; vul de gebruikersnaam en wachtwoord in. Vervolgens krijg ik de mededeling: uw ip-adres is verboden Lees meer
Ik probeer nu al enkele weken, via verschillende browsers in te loggen op mijn NIBC Direct-account en dit lukt niet!
Omdat ze mij gevraagd hadden mijn wachtwoord te wijzigen doe ik dit, en nu kan ik niet meer inloggen. Heb ook... Lees meer
Inloggen NIBC lukt niet meer via google, krijg een beeld van Boss.
Lukt wel via Windows EDGE.
Waarom?
Lees meer
Verschillende keren geprobeerd in te loggen, maar uiteindelijk wordt ik geblokkeerd en moet een nieuw wachtwoord aanvragen. Ok dat lukt niet ondanks het correct invullen van alle gegevens. Nu mag ik de service desk bellen, maar hun hele site toont... Lees meer
Meerdere malen geprobeerd in te loggen op:
www.nibcdirect.nl/termijndeposito
Het lukt niet. Lees meer
Boek 3000 euro over naar tegenrekening. Saldo is gelijk verlaagd met 3000 euro.
Kan nergens terugvinden waar mijn 3000 euro gebleven zijn als ik de sttus wil bekijken. Waar is mijn geld Lees meer
Mijn termijn deposito dat 27-2-2012 afliep stond op niet automatisch verlengen. Toch werd dit verlengd. Nu wordt ik aan het lijntje gehouden met eerst een verzoek via email, toen moest toch een formulier worden ingevuld. Dat formulier was vervolgens nergens... Lees meer