Klacht: hyundai coupe

op 05 juli 2013 over Nexport in de categorie Internetshops - Kleding

hallo ikben woedend en zeer teleurgesteld ..ik had opjullie site gekeken omdt het betrouwbaar is maar nu heb ik vresselijk veel spijt ..ik heb bij jullie op autoscoutgekeken zag ik hyundiacoupe bouwjaar 2000 kent 29 fl tz zien staan automaat ik heb gebeld en kreeg de basaan de lijn ik vraag hem naar de staat van de auto was in goede staat heb gevraagd of er schade aan is geweest nee heb gevraagd of het eengoede auto was was 100 procent mevrouw heb gevraagd roestplekken neee mevrouw er mankeert niets aan je kunt er zo mee weg ryden ik zei nog ja dat kan iedereen maar niet dat ikna eenpaar dagen onkosten krijg aan de auto nee zegt hij is na gekeken en voornieuwe banden erop …ik zelfkon geen vrij krijgen dusmy dochter van 19 erheen gestuurt en my dochter belde myop en zegt mam eenkrs zit erop ik zeg datmaakt nietuit verders heeft zij er geen verstand van maar als eenman van de garge zegt 100 procent is het voor my100procenmaarmy dochter beldemy weer ophij wou 1000 euro toe ik zeg nee neemmy Hyundai atos maar weermee van 27honder euro danword my in ruil erg duur toen vroeg hij 500 toe ik zeg 300 meer niet hij wou er zo voor hebben 2.450 euro ..dus ik zeg als hij niet mee instemt dan ndeemjijmy atos maar weermee ..hij had gezegt tegenmy dochter als je 300 zo kunt betalen je deauto meenemenmy dochter had 2.50 gepind en 50 had ze bij zich dus goed voor de belasting ontduiking had hij gezegt…toen kwammy dochter thuis laat savond s wasal donker maar ikwist niet wat ikzag de volgende morgen schade auto heb hemook gelijkgebeld hij zei als hetmaar rijd enhet is een stuge man aan de telf ..toen heb ik de motorkap opengedaan olie lekte op de motorblok heb hem weer gebeld hij zegtkanniet zal swel schroeven los zijn ikvraag hemomeven door een garage laten na lopen my auto hij zegt is goed ikheb de garage gebeld bovag enikkon hemzoals gistren brengen en ik heb hier een lijst met klachten ..KLEPDEKSELKOPPAKKNGCARTEPAM VERTONENLEKKGE WIEKST RAND L=R A KOMENDE PAKKING UITLAAT VOORPIJP= MIDDENDEMPERLEK BEHANDELEN REMLEINDING L A .RDIATEUR VERTOONT LEKLAGE .WIELAGEN R V R V DEUR = SCHERM PASSEN NIET GOED R V DEUR ANDERE KLEUR ik vind dit heel erg de garge zegt nog zo???? dezeauto? hd niet goedgekeurd mogen worden zeer gevaarlijkop de weg wielagen kunnen vastlopen …de garage zegt? 100 procent een dag voor dat ik hem gekocht heb is hij goed gekeurd niet normaal dit iseenpoging tot doodslag en adres is nexxo bv nieuwloosdrechtsedijk 92 1291 la loosdrecht vind dit gewoon onbeschoft my auto was hij al kwijt binnen 2 weken enikzitmet een auto dat my mee dood kan rijden

my gehele bedrag terug plus de onkosten wat ik gemaakt heb ik heb hier een auto staan wat ik niets mee kan durf niet eens de weg op wat hadmoeten worden afgekeurd zegt de garage met auto garage hatgerink eibergen mvg silvia esdoornstraat 18 eibergen postcode 7151za eibergen

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nexport

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nexport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door silka