Klacht: Neusvleugel gemaakt wordt vervolgd

op 08 maart 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Beste ls.

Na aanleiding van mijn mail gister, hier een aanvulling. Gister avond 4-3-2016 om 19:00 uur heb ik Selma Pantouw-Paul mijn bril opgehaald na reparatie van neusvleugeltje …voorkant was door het solderen behoorlijk beschadigd door hete vlam. De bedrijfsleiding heeft mijn montuur bij getipt maar ik ben als nog niet tevreden over hoe het gemaakt (bij getipt) is want je ziet behoorlijk kleurverschil in op het montuur. Vandaag 5-03-2016 om 14:30 uur terug gegaan naar pearle in Malden Met het feit dat ik hier nog steeds niet blij mee ben. Bedrijfsleiding van pearle in malden vind dat de fout niet bij hun ligt hoe ze het gemaakt hebben maar helaas vind ik dat wel. Ik kwam voor een neusvleugeltje te laten maken maar niet dat ze met een hete vlam het aangezicht voorkant van het montuur de lak eraf hebben gebrand. Dat stuk hebben ze bij getipt. En daar ben ik ook niet over te spreken vooral kwa kleurverschil zoals u ziet op de foto die ik als bijlage mee heb gestuurd. Bedrijfsleiding kwam me vandaag tegemoet dat hij een nieuw voorstuk zou bestellen maar dan wel op mijn kosten en daar ga ik dus totaal niet mee akkoord aangezien de maker dus pearle dit heeft veroorzaakt!!! De bedrijfsleiding kwam tot conclusie dat ze het bedrag van 80 Euro 50% eraf zouden halen waardoor ik 40 Euro hier voor moet gaan betalen maar daar ga ik ook niet mee akkoord aangezien hun dit hebben veroorzaakt! In afwachting van uw reactie verblijf ik met vriendelijke groet Selma Pantouw-Paul

Dat het nieuwe voorstuk door pearle zelf vergoed wordt en niet door mij aangezien hun dit hebben veroorzaakt

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 12 juli 2016 om 08:39 geantwoord