Klacht: Neusvleugel gemaakt maar…

op 04 maart 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Beste ls. Vandaag 04-03-2016 kon ik mijn 2 brillen ophalen na reparatie in malden. Maar beide brillen trof ik beide beschadigd terug aan. Een bril heb ik mee terug genomen naar huis. Want bij de eerste bril was het pootje van af die nou gemaakt is alleen het pootje is behoorlijk beschadigd nou door het lassen met hete vlam. 2e goede bril van nog geen half jaar oud was het neusvleugeltje van af die ze ook gemaakt hebben maar nou is het aangezicht voorkant van het rechter lees gedeelte behoorlijk beschadigd ook door het laswerk. Hete vlam heeft dat veroorzaakt ik ben hier erg in teleurgesteld. Ik heb afgesproken met de medewerkers dat ze dit gaan maken corrigeren. Medewerker ging dit stuk bij stippen met iets, ik kan de bril om 19:00 uur vandaag ophalen maar ik hou me hart vast. Door het maken door de reparateur (thijs) zijn mijn beide brillen nog verder van huis. Als de nieuwe montuur niet mooi gemaakt is die ik straks om 19:00 uur ga ophalen moet ik helaas verdere stappen gaan ondernemen door na de bedrijfsleiding te stappen en eis ik een nieuw montuur. Ik vind het heel erg wat er met mijn bril gebeurt is want dit kan echt niet! Ik hoop dat u me hiermee kan helpen wat er nou aan gedaan kan worden. Met vriendelijke groet Selma Pantouw-Paul

Als mijn montuur er weer netjes uitziet die de medewerker van pearl zelf behoorlijk heeft beschadigd bij het maken van een neusvleugeltje en pootje bril

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 09 juni 2016 om 14:27 geantwoord

Beste mevrouw Pantouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Via deze weg laten wij u weten dat wij de klacht zullen sluiten. De klacht sluiten wij vanwege het feit wij met elkaar hebben gesproken. Tijdens dit gesprek hebben wij de voorwaarden en garanties met elkaar besproken. Tevens hebben wij een korting van 50% op een voorstuk aangeboden.

Met vriendelijke groeten,
Pearle Opticiens