Beste
Ik heb net(1/12 rond 15.50u) een gesprek gehad met een dame met vraag over abonnement.
Ik ben nog nooit met zoveel onbeleefdheid en onbeschoftheid behandeld!! De dame heeft zelfs ingehaakt voor mijn vraag juist beantwoord was. Ze had zelfs commentaar... Lees meer
Waarom betaal ik twee keer in 1maand Lees meer
Ik heb mijn profiel overgenomen van mijn zus haar account. Heb ook op 2 november netjes betaald en alles afgerond. Nu als ik inlog blijft netflix zeggen dat ik moet afronden en betalen. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar vanaf 3... Lees meer
Beetje jammer dat het gelijk afgesloten word bij niet betalen maar vervolgens kan ik tot een week wachten voordat ik eindelijk weer kan kijken. Tenzij ik 2 keer betaal dan kan het wel opgelost worden. Ze kan in het systeem... Lees meer
Ik moet extra gaan betalen terwijl ik de enige gebruiker ben van Netflix. Als mijn kinderen er zijn woon ik in het huis met mijn kinderen. Als ze er niet zijn, ben ik bij mijn partner of ik ben bij... Lees meer
Ik ben klant bij Proximus
Proximus rekent elke maand nu 17.90 €
Aan voor Netflix ik heb dat niet gevraagd waarom rekenen jullie dit aan ik betaal dat niet ik heb niet gevraagd indien ik nog een maal probleem heb bij... Lees meer
Buitenom het feit dat ze heel beperkt zijn met hun inhoud.
Het weinige inhoud wat er is niet updaten en de inhoud inmiddels gedateerd is. Hebben ze ook niets extra’s te bieden t.o.v hun concurrenten
Die stomme app doet het 9/10... Lees meer
ik ben lid van mijn ‘huishouden’ en mag niet op kot Netflix kijken, dit is onterecht en afzetterij, ben ik dan elke maal op reis? Kan niet, als bedrijf moet je eerlijk zijn en geen gemene achterpoortjes verzinnen om met... Lees meer
Beste Netflix eigenaren,
De film achtste groeiers huilen niet is als laatst te zien op 31 mei op Netflix ik en ik denk nog heel veel kinderen vinden dit heel jammer want deze film is onze jeugd en we kunnen... Lees meer
Ik als donkere dame vind het heel discriminerend als ik een categorie tussen de lijst zie staan die verhalen van zwarte mensen heet....
In 2023 kan dit niet meer ..Omschrijf het als donkere mensen maar niet zwarte mensen...is discriminatie
Ons maatschapij houd... Lees meer