Klacht: Nep Stone Island polo

op 13 juli 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Gisteren mijn 2 polo’s van “Stone Island” ontvangen. Tenminste dat dacht ik !! Volgens mij zijn ze nep.
2 verschillende kleuren besteld en alle code’s op de labels zijn hetzelfde (zelfs de kleurcode). Voor mij dus duidelijk dat ze nep zijn !
Een slechte zaak en ook nog eens illegaal volgens mij.

Geld terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 22 juli 2016 om 09:18 geantwoord

Beste Justin,

Wij verkopen alleen authentieke producten. Het kunnen fabricage fouten zijn, daarom wil ik u ook vragen om de artikelen waar dit betreft z.s.m. terug te sturen voor verdere onderzoek. U heeft bij ons altijd een niet goed, geld terug garantie. U krijgt dan ook het aankoopbedrag altijd terug bij retournering binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Alle klachten die gemeld zijn door rvandenhoek