Klachten over Elkedagietsleuks.nl

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Elkedagietsleuks.nl zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

24 klachten gemeld
3.7 /10
174 stemmen
174

Tijdslijn

Product niet ontvangen van elkedagietsleuks.nl

Klacht van op 02 oktober 2018 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb op 79 een trui besteld op elkedagietsleuks.nl. Deze zou uiterlijk 229 geleverd worden maar heb nog niets ontvangen. Er wordt niet gereargeerd op mail en via de telefoon krijg ik geen contact. Lees meer

Fake producten zonder melding

Klacht van op 17 mei 2018 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Voor kerst een moncler polo gekregen onder de veronderstelling dat het om een echt exemplaar ging. Nu laten controleren en natrekken blijkt het een fake te zijn, heel erg vervelend wanneer je denkt dat het echt is. Lees meer

Extra kosten niet terugbetaald gekregen!

Klacht van op 15 mei 2018 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Ik bestelde voor mijn zoontjes 2 draadloze hoofdtelefoons. Rond de datum van levering kreeg ik douanedocumenten in mijn bus. Pakketje was tegengehouden en ik moest invoerrechten betalen. Na contact opgenomen te hebben met elkedagietsleuks moest ik de kosten betalen en... Lees meer

ongewenste spam met valse adressering

Klacht van op 22 maart 2018 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Sinds 5 maart 2018 wordt ik regelmatig bestookt met ongewenste mails.Ik heb er nooit om gevraagd, ben ook nooit eerder op de site geweest. Daarin genoemde postbus en postcode zijn VALS, niet bestaand! Lees meer

heb begin februari 2017 een overnachting via fletcher vr 2 personen bij elkedagietsleuks besteld. Pas halverwege april 2017 kreeg ik 2 mails met 2 vouchercodes vr reservering via www.hotelgeschenk.nl/elkedagietsleuks. Ik had de vouchers al bijna vergeten maar 08-12-2017 probeerde ik met... Lees meer