Klacht: Nep profielen

Annemareins op 23 februari 2021 over Facebook in de categorie Social Media

Al vaker een nep profiel gerapporteerd, deze wordt niet als dusdanig gezin, omdat ze niet kijken. Zodra er ergens weduwe/weduwnaar staat, met maar 3 foto’s, waarvan bijna altijd 1 in militair pak, en een roos vaak, sorry maar dan weten we genoeg. Heb veel mensen zo kaal geplukt zien worden door goedgelovigheid. Als je kijkt naar de voorkeuren bij deze persoon, zie je dat al deze bedrijven in Azië zijn gevestigd. Het gaat om Williams Williams jr.
Zelf heb ik 3 keer een waarschuwing gekregen omdat ik een foto heb geplaatst van een vrouw die na borstkanker amputatie daar een mooie tattoo heeft laten zetten. Dat mag niet. En dit zien ze blijkbaar als goed?! Ben er ziek van dat je niet normaal contact op kan nemen hierover.

Tevreden ben ik pas, als je over dit soort zaken gewoon contact op kan nemen en kan reageren. Dat is niet mogelijk en is een kwalijke zaak. Momenteel bekijk ik of dit juridisch wel kan en mag op deze wijze. Het zal wel, te groot en te machtig, maar dit is geen doen zo. En anders maar een enorme boycot campagne opzetten, en een soort Hyves terug halen. Belachelijk.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Annemareins