Klacht: Nep Contact Advertentie Met Nep Foto En Telefoonnummer Niet Van De Adverteerder.

op 31 mei 2017 over Marktplaats in de categorie Websites - Advertenties

Geachte Mevrouw En Meneer.
Hierbij Verzoekende Om Het Volgende.
Mijn Collega En Ik Hebben Ondekt Dat Er Nep Contact Advertentie Met Nep Foto En Telefoonnummer Niet Van De Adverteerder Is Met Nep Profiel Onder Het Kopje Vrouw Zoekt Man Op Marktplaats.nl
De Foto Is Gefotoshopt Want De Foto Is Van De Website Van De Libelle Gehaald Verder Het Telefoonnummer Wat Erbij Stond Hebben Wij Gebeld En We Kregen Een Mevrouw Aan De Lijn Uit Alkmaar Zij Is Niet Alleenstaand En Ook Heeft Zij Geen Contact Advertentie Geplaatst Op Marktplaats.nl
Deze Mevrouw Die Wij Spraken Is Getrouwt En Heeft Een Zoon En Een Dochter.
Deze Mevrouw Zou Ook Contact Opnemen Met Marktplaats.nl Om Deze Contact Advertentie Te Laten Verwijderen Van De Website Van Marktplaats.nl

Ook Mijn Collega En Ik Hebben Contact Opgenomen Met Marktplaats.nl Over Deze Zaak, Maar Zeggen Tegen Mij En Mijn Collega Dat Er Niks Aan Te Doen Is En Dat De Gene Die De Advertentie Plaatst Zelf Verantwoordelijk Is Voor De Gevolgen Aan Derden, En Dat Het Eigen Risico Is Voor De Gevolgen En Verder Vertelde Dat Het Niet Aan Hun Is Om Advertenties Van De Website Van Marktplaats.nl Af Te Halen En Te Verwijderen.

Daarom Ons Advies Of De Rijksoverheid En De Regering Hier Wat Aan Kan Doen.
Hierbij Hopende, Kunt U Zo Spoedig Mogelijk Hier Wat Aan Doen, En Kunt U Zo Spoedig Mogelijk Zorgen Dat Dit Probleem Zo Spoedig Mogelijk Word Opgelost !
Hierbij Ziet Men Dan Ook U Bericht En U Reactie Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet.
Bijvoorbaat, De Vriendelijke Groeten Van De Ondergetekende, Meneer: Erwin Leeuwerink En Collega.
Nesserton
Amsterdam
Nederland

P.S / N.B.
Daarom Ons Advies Of De Rijksoverheid En De Regering Hier Wat Aan Kan Doen.
Hierbij Ziet Men Dan Ook U Bericht En U Reactie Zo Spoedig Mogelijk Tegemoet.

Ons Advies: Plaats Geen Advertenties Meer Op Marktplaats.nl En Reageer Ook Niet Meer Op Advertenties Die Op Marktplaats.nl Staan Want Er Zijn Ook Heel Veel Mensen Op Marktplaats.nl Actief Die De Boel Belazaren En Je Voor Het Lapje Nemen En Proberen Ergens Een Slaatje Uit Te Slaan.
Kijk Uit Met Marktplaats.nl !

Men Is Pas Tevreden Als De RijksOverheid En Het Ministerie Van Justitie Nou eens Eindelijk Inzien Hoe Erg En Vervelend Het Is Om Geconfronteerd Te Worden Met Indentieteits Fraude En Valsheid In Gegevens Van Onbekende Personen.
Mensen Die Dit Doen Moeten Eens Goed Inzien Wat Voor Leed En Schade Dit Oplevert.
Daarom Graag Bericht En Reactie.
Met Welgemeende Groeten.
Meneer: Erwin Leeuwerink En Mijn Collega.
Nesserton
Amsterdam
Nederland

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Marktplaats

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Marktplaats nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Meneer Erwin Leeuwerink

1 maand geleden - Helaas Heeft Marktplaats Niet De Mogelijkheden Om Elke Individuele Toestand Ook Daadwerkelijk Op Te Kunnen Lossen. Groetjes Van Erwin Uit Amsterdam.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Erwin Leeuwerink