Klacht: retourneren lijkt onmogelijk

ikwilgeengebruikersnaamrotop op 01 december 2021 over Nelly.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil 2 broeken retourneren, maar dit lijkt onmogelijk. Als je geen account hebt en klikt op de url ‘retouren aangeven zonder account’ moet je TOCH een account aanmaken en daar gaat het al mis?!!!

Maakt niet uit hoeveel ‘characters’ je invult als wachtwoord, het formulier blijft dezelfde foutmelding geven. Een contact nummer, chat of andere manier om klantenservice te bereiken? Vergeet dat ook maar. EN TOCH WILLEN ZE 10 euro voor elke retour. Dat wordt niet uitbesteed aan service dat kan ik je garanderen.

Gewenste Oplossing:

Ik wil op een normale manier kunnen retourneren, zonder dat dit 10 euro kost. Zij moeten mij 10 euro geven voor de hoofdpijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nelly.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nelly.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ikwilgeengebruikersnaamrotop