Mijn Klacht:
Ook ik heb een bestelling gedaan bij Nelly.com op 18 dec.
Na 3 dagen kreeg ik een bericht dat het door een fout in hun magazijn toch niet leverbaar bleek.
Ik zou mijn geld zo spoedig mogelijk terug ontvangen.
Net na kerst 27dec ong. heb ik gemaild (want je kunt niet bellen…) waar mijn geld bleef. Binnen een half uur kreeg ik een mailtje terug dat er problemen waren met het automatisch terugbetalen, dus dat alles handmatig ingevoerd moest worden. UĆterlijk 6januari zou ik het op mijn rekening hebben staan.
Erg lang natuurlijk, maar ik wacht geduldig en beleefd af..
Eenmaal vrijdag 6 januari, niks op mijn rekening.
Ik weer gemaild en kreeg dit keer geen antwoord.
Nu maandag 8 januari, nog geen antwoord, geen geld terug en opnieuw gemaild.
Ik voel me behoorlijk machteloos omdat ik geen respons krijg en geen jurkje ontvangen heb maar wel mijn geld daar nog ergens rond circuleert.
Ik ben ook van plan radar in te schakelen voor ‘de koude douche’, wat simpel te regelen is omdat mijn vriendin daar op de redactie werkt.
Gewenste Oplossing:
Simpelweg antwoord op mijn mails en mijn geld zsm terug!
