Klacht: Negeren

op 01 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Anoniem123478, Uit jouw reactie begrijp ik dat de bus jouw halte voorbij is gereden ondanks dat je aan gaf mee te willen. Dat is uiteraard zeer vervelend en we bieden hiervoor onze excuses aan. Om je klacht in behandeling te kunnen nemen, zou ik graag van je willen weten bij welke halte je dan precies staat en welke richting de bus op moest? Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 12 september 2017 om 22:32 geantwoord

Beste noniem123478,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva

Heeft op 14 september 2017 om 15:39 geantwoord

Hoezo wordt de klacht gesloten

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste, We hebben op 1 september gevraagd om aanvullende informatie om de klacht in behandeling te nemen. Deze informatie hebben we helaas niet mogen ontvangen. Met deze reden hebben we de klacht afgesloten. Mocht je nog vragen hebben over deze melding dan kun je contact opnemen met ons via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland. Met vriendelijke groeten, ^JP Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Anoniem123478