Klacht: Neer buigend behandeld

op 02 juli 2019 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ga een extra rekening aanvragen. Was moeilijk want we begrepen mekaar denk ik niet. Krijg mijn pin code opgestuurd en na een week nog geen pasje. Terug gegaan kreeg weer een pasje doorgestuurd. Die activeer ik. En kijk op mijn internet bankieren geen nieuw rekening nummer. Dus terug naar de bank leg het uit maar ze begrepen mij niet. Na een kwartier kom ik er achter dat ik een eigen pasje van mijn en of rekening heb gehad. Dus mijn man en ik hebben nu een pasje van de zelfde rekening. Maar dat wilde ik niet. Nou toen is die mevrouw mij gaan behandelen of ik een dement oud dametje was.

Gewenste Oplossing:

Er is geen oplossing voor ik vind dat ik vernederd ben behandeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Winny10